Friday, January 7, 2011

Kisah Baru Hidupku Baru Bermula

Pada 1 Januari 2011, aku melangkah masuk ke dalam kolej kediaman. Mendaftar dan sampai ke bilik aku. Hari itu aku dapat melihat pandangan ibu dan ayah ku yang membermakna kepada aku untuk tidak mengalah belajar di sini. Aku dapat bilik sama dengan romate aku sem satu. Hehehe...tak sangka pulak jumpa balik. Memang dah jodoh kami agaknya...Ada seorang kawan aku ni mengajak aku untuk mengangkat barangnya yang agak berat. Tapi sebenarnya takdalah berat sangat sebab aku angkat yang kecik punya beg. Sesampainya dia...dai mengajak aku untuk pergi menemaninya mendaftar kolej. Aku teman dia. Tapi sampai je kat tempat yang nak daftar tu aku ternampak seseorang yang aku kenal. Ha!Alamak cam ne ni.....aku pun dah tak tahu nak buat apa lagi....Aku pun melarikan diri. Yang paling lawaknya...kawan aku cari kelibat aku tapi lesap cam tu je...sebab nak mengelakkan diri daripada 'dia'. Hahaha...kesian kawan aku. Aku dah lah wat azam baru nak lupakan 'dia'.Tapi muncul lak dia. Aiseyman...tak tahu nak cakap pe lagi dah.

1 comment:

  1. aiiiii...sape laaa tuuu...x nak citer kat aku laa tu...oooo..pendam perasaaaaann kat seseorng yerr..bg tau Mak Ko!!

    ReplyDelete